Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 16, 2011
Image Size
191 KB
Resolution
809×978
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,451 (9 today)
Favourites
271 (who?)
Comments
30
Downloads
281
×
Favorite Pokemon Meme by PokemonMasta Favorite Pokemon Meme by PokemonMasta
:pokeball: I finally had time to work on this! ^_^ I've been wanting to do one for a while. I actually changed a lot of the Pokemon from the one I drew before the 5th gen came out. And look how many new 5th Gen favorites I have! :lmao: I hope you like it! :pokeball:

Here's a Blank One made by :iconaquamizuko:
--> [link]žion=&global=1&q=pokemon+type#/d1nxpo7

Scolipede, Umbreon, Hydreigon, Pikachu, Mienshao, Charizard, Braviary, Chandelure, Serperior, Krookodile, Glaceon, Eevee, Nidoking, Mew, Tyranitar, Lucario, Empoleon@ POKEMON COMPANY
Add a Comment:
 
:icondonatello15:
donatello15 Featured By Owner Dec 13, 2014   Artist
This is good. You might be good. Favorited.
Reply
:iconpikachu2610:
pikachu2610 Featured By Owner Edited Nov 23, 2014  Student Digital Artist
That's my favourite team. But my favourite Ice , Poison and Bug Pokemons are Aurorus(Rock/ Ice) , Dragalge(Poison/Dragon), Volcarona (Bug/Fire)
Reply
:icondjhiryu508:
DJHiryu508 Featured By Owner Jul 16, 2014
A lot of these are actually my personal favorite pokemon too! Except for Pikachu. Mine is Manectric and Raichu
Reply
:iconliunamoonbelle:
LiunaMoonBelle Featured By Owner Mar 28, 2014  Hobbyist General Artist
LUCARIIOOOOO  * masive nose bleed *    (*^*)9
Reply
:iconclawzap:
Clawzap Featured By Owner Jan 11, 2014
I would have

Water: feraligater
Grass: serpierior
Fire: victini
Dragon: hydragon
Bug: scoiopede
Flying: braviary
Dark: darkria
Psycic: Lugia
Ice: regice
Poison: gengar
Ghost: chadulure
Electric: riaco
Steel: dialga
Normal: snorlax. LLAAXXX!
Rock: tyranitar
Fighting: machamp
That's it.
Reply
:icontheredleaf:
TheRedLeaf Featured By Owner Nov 3, 2013  Hobbyist Artist
...what about your favorite Faire type?
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner Nov 4, 2013
:pokeball: I'll definitely have to redo this pic! Lol! But my definite favorite Fairy Type is Sylveon! :) :pokeball:
Reply
:iconchris137:
chris137 Featured By Owner Aug 12, 2013  Student General Artist
Chandelure's smile seems to say,"I'm gonna eat your soul"...creepyStare  but I LOVE it!!!! :)
Reply
:iconmangoandmay:
MangoAndMay Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Artist
almost all of them are my favrots
Reply
:iconkyuurem:
Kyuurem Featured By Owner Jul 11, 2012  Hobbyist General Artist
All of yours are the same as mine. Haha.
Reply
:iconunimportant-person:
Unimportant-Person Featured By Owner Nov 6, 2011  Student General Artist
Yes! Scolipede, Chandelure, and Umbreon! Awesome! ^-^
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Aug 6, 2011  Student General Artist
Awesome!^^
Reply
:iconaminako:
Aminako Featured By Owner Aug 2, 2011  Hobbyist General Artist
you like very great pokemon (we have the same in "ice" box) :) they're well drawn <3
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner Aug 2, 2011
:pokeball: Thanks! ^_^ You gotta love Glaceon! :pokeball:
Reply
:iconbubblesishot46853:
bubblesishot46853 Featured By Owner Jun 8, 2011
I love most of these, specifically Eevee, Lucario, Glaceon, Umbreon, and Mienshao. You drew them adorably!
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner Jun 8, 2011
:pokeball: Awwww thanks! :D :pokeball:
Reply
:iconthe-lore-of-paradice:
If I did this, it would be full of repeats.
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner May 18, 2011
:pokeball: Haha. :pokeball:
Reply
:iconpikazxyz101:
Pikazxyz101 Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Bug, Dark, Dragon, Eletric, Flying, GOHST TOALLY, Grass (starter), Ice, Fighting! TOTALLY! YEAH
Reply
:iconkiko1395:
kiko1395 Featured By Owner May 17, 2011  Student General Artist
Nice I like it! :D
Reply
:icondraconicfeline-13:
DraconicFeline-13 Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist Writer
Hydreigon, Chandelure, Braviary, Lucario, Empoleon.......YEAH!!!!!!!! XDDD :iconcheerplz: :iconyaayplz: :iconswingonastarplz: :iconbummiesplz: :highfive:
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner May 16, 2011
:pokeball: Lol! :pokeball:
Reply
:icondraconicfeline-13:
DraconicFeline-13 Featured By Owner May 27, 2011  Hobbyist Writer
Hm...I want to do this too, but I has no drawing skillz~ :meow: So I shall just write it here instead, haha!

Water: Manaphy
Fire: Victini
Grass: Shaymin
Electric: Luxray
Flying: Braviary
Normal: Togekiss
Ghost: Chandelure
Dark: Weavile
Psychic: Reuniclus
Fighting: Lucario
Rock: Archeops
Ground: Garchomp
Steel: Empoleon
Ice: Froslass
Bug: Shedinja
Poison: Scolipede
Dragon: Hydreigon

I included sub-legendaries, but not main legendaries. I love Manaphy, Shaymin, and Victini (especially Victini) way too much to not include them~ :3
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner May 27, 2011
:pokeball: I see that none are from Kanto or Johto, and only 1 from Hoenn. Lol! Thats a 1st! ^_^ :pokeball:
Reply
:icondraconicfeline-13:
DraconicFeline-13 Featured By Owner May 27, 2011  Hobbyist Writer
Haha yeah, I'm a new generation fan~ :D (Gen 4 is MY gen lol x3)

I actually originally had Flygon for Ground, cuz I was going to put Garchomp in Dragon and Hydreigon in Dark...but then I remembered Weavile XDDD And I couldn't bump Froslass out to put Weavile in Ice, Froslass is awesome...and if I had moved Froslass into Ghost, and Chandelure into Fire...then I'd have had to get rid of Victini!!!! O.o WHICH I WILL NEVER DO, NEVAR!!! ...Or I could have put him into Psychic and got rid of Reuniclus, but I love Reuniclus, and that one doesn't have a 2nd type...

So that's why I had to replace Flygon. :D

Long and completely unnecessary explanations FTW...8D /shot
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner May 27, 2011
:pokeball: Yeah I loved Garchomp for Ground, but I just fell in love with the Sandile line! ^_^ So I had to put him into Ground cause I love Umbreon for Dark, and Hyreigon is just badass, cause it's Dragon and Dark! Lol! :pokeball:
Reply
:icondraconicfeline-13:
DraconicFeline-13 Featured By Owner May 28, 2011  Hobbyist Writer
Oh, I do love the Sandile line, but...I have a weakness for Garchomp cuz it's a Sinnoh, and it's part Dragon, and it's one of Cynthia's main Pokemon. x3
Reply
:iconpokemonmasta:
PokemonMasta Featured By Owner May 28, 2011
:pokeball: Yup, Garchomp is the definition of awesomeness! ^_^ I'm disappointed that Ash's Gible in the Anime didn't evolve at all. >_< That would have been kick ass! I hope he catches a Dragon Type in the new Anime. :pokeball:
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: